läs, följ och komentera :d

Alla inlägg under april 2010

Av felicia - 19 april 2010 20:55


alla trycker på play !


 



jag vill inte behöva välja mellan er

jag älskar er båda

men jag vet att det aldrig kommer funka mellan mej och E

eller jo kanske

om båda verkligen försöker

samtidigt känns det som att jag sviker T

(alla fattar nu trorja)


fuck allt


puss

Av felicia - 17 april 2010 17:01

just nu sitter jag hemma hos emilia :))

vi är lite flum x)

hihi


inge att skriva x))


hahahah¨





jajajajajajaaa

hahahahah


lalalalaaa

ööööööl smakar bajs idag

tralalalalla /emilia


Av felicia - 12 april 2010 20:39

hej på er


har en ny medryttarhäst nu :)


en 14 årig islänning som heter fjalfi

ska dit imorn och rida

looove it



puss



  

Av felicia - 12 april 2010 20:09

dålig upptatering jaaa!!


förlåt för dåååålig uppdatering


dagen = helt åt helvete


pallar nt ens berätta



men det är tur att jag har tobbi , utan honom vet jag inte vad jag skulle göra :o


usch


palllla skola imorn




aja vi hörs



puss :*§

Av felicia - 8 april 2010 15:43

  



fiffan vad jag saknar dej gumman :( §

Av felicia - 8 april 2010 13:14

godmorgon sötnötar



jag är jättetrött!


äre nån som vill träffas idag så kan ni messa :)




ppusssssssssss ;*

Av felicia - 7 april 2010 00:55

jag,mamma,nattis och annika har lite kul mitt i natten (yyy








men nu ska jag sova godnatt :*

Av felicia - 6 april 2010 19:50

hejj


orkar nt videoblogga för datan lagga så de blev cp :p

sitter här med matilda vi kom från tunapark typ nyss :)


där har vi vart hela dagen faktiskt (:



nu väntar vi på att mamma ska komma hem

igentligen ska vi skala potatis just nu

men vi låtsas att vi glömt det ;)



haha



skriver kanske nå mer senare :)


puss




PS . ni kan få en video jag gjorde te matilda så länge :)



Skapa flashcards