läs, följ och komentera :d

Alla inlägg den 2 april 2010

Av felicia - 2 april 2010 13:33

  

 

hejsan igen

 



jag saknar fan tobbe as mke

 

eller vi är ju vänner men de är nte riktigt samma sak.

men hans känslor är borta , de har jag redan fattat

men han har inte fattat att mina är kvar :(

men hallå alla gör väl misstag?

han klagar på mej

men vad gjorde han mot matilda hela sommarn då ? :(

jag också javet men ni fattar poängen (stavas?)

men de är kanske dags att försöka gå vidare nu ?

med erat stöd klarar jag mej ,

hoppas jag iallafall


kram från eran felicia <3

Av felicia - 2 april 2010 13:17

hej alla mina sötnosar :*



vakna nästan nyss :p

sen drog frida och då åt jag frukost och nu sitter jag hääär :)

hon kommer tillbaka sen, trorjag :)

äre påsk idag ?

haha ingen aning x)

glad påsk isåfall (yy' ;)


vad ska ni göra på påsklovet då ?

ingen kommer svara javet , inga bloggläsare (yy ;P


men de får vi ändra på!!


alla kan ju sprida min blogg typ ? x))


hahah min humoor (YYYYYY'''




ha en bra dag!



kram / f <3

Av felicia - 2 april 2010 01:10




åh jag älskar den låten!

har sjungt den typ hela kvällen haha ! :D<3

 

 

Av felicia - 2 april 2010 00:52

piffi och puffi

mopp och kaktuz

TOVE OCH INEZ

jag saknar er masssa masssssaaaa !!!!

faan påsken och sommaren med er !!

jag hittar ffan inga ord :OO

varför ska ni bo i skåne ?


före första äre 62 mil dit = 8 timmar

före andra hör man inte vad ni säger =  att jag säger va? 100 ggr per dag x)


aja


saknar er massssoooor som sagt :(


    

      


ett år gamla bilder från malmö :')<333



    









utan er skulle jag fan nt finnas :o


jag älskar er §



Av felicia - 2 april 2010 00:27

hejsan på er kääära bloggläsare

som jag inte har x)


tror jag ska ta bort min bdb eller vad tycker ni ?


eller jag kan ha kvar men skriver bara här då :p


hahah åååh ingen läser :(


xd


roligt inlägg javet :p


iaf nu kollar jag och fridis på beck - anonsmannen


de gillar vi (y'


imorn ska vi va med eric och sammy


de gillar vi också (y'


fast jag saknar tobbi


de gillar vi nt (n'



puss på er dåå :*


Ovido - Quiz & Flashcards