läs, följ och komentera :d

Alla inlägg den 3 april 2010

Av felicia - 3 april 2010 18:34

nu ska jag och fridis ut och cykla


vi ses och hörs!


bilder kommer nog senare




puss på er mina älsklingar "!§

Av felicia - 3 april 2010 17:26

hej mina söta bloggläsare :)


idag när jag och fridis vakna bestämde vi oss för att ut och springa lite :)

vi sprang elljusspåret i två timmar :)

jag dog fan


haha bilder



  

  

Av felicia - 3 april 2010 00:11




bara för att jag tycker att dom låter gulligt!! ^^,

tänker på att tusse skulle sjunga haha

fast han är ju död xd

hahahha jag är lite cp idag


Tusse x))

  



haha jag är flum när jag är trött xDDD



puss på er

.

Av felicia - 3 april 2010 00:04

 åh jag kommer dö snart!

varför bråkar vi nu då ?

du blir ju sur för allt!

åh  




( jag tyckte att smileysarna va lite gulliga också xp )


  

Ovido - Quiz & Flashcards