läs, följ och komentera :d

Alla inlägg den 5 april 2010

Av felicia - 5 april 2010 20:06

 


 Någonting du ångrar?
svar :att jag va otrogen mot tobbi


Något du aldrig berättat?
svar: ehm , ?


Din första kärlek?
svar : eric tror jag , eller nä tobbe eller javenne  :)


Ett underbart minne?
svar :  första gången jag såg tilly när hon va tre timmar gammal , hihi (a'


Vilka skulle du ge upp ditt liv för?

svar : oj , bra fråga , antagligen inte speciellt många haha jodå .

för tobbe,matilda,tove,inez,frida,becca och tilly tror jag :)

(ni som inte står med, ta inte illa upp)

 

 


Ditt favoriiiiiiiit plagg(Y)?

svar : jag äääälskar ju mina jeanstights , sen typ ett linne från gina och nån mysig tjocktröja :)

 

 

 

Din största kärlek?

svar :  NÄSTA FRÅGA TACK

 
 

 


Visst är tove zetterlund bäst i världen?

svar : nej bara  nästan lika bra som mej ;)

 

Av felicia - 5 april 2010 15:59

hej sötnosar


jag är jättetrött

somnade tre inatt

väcktes tio


nte bra



idag har jag vart på tuna med issa

köpte ett par skor och en hoodie från bikbok


pallar nt fota dom så kanske hittar nån google bild


låt mej se....



där har vi skorna


sen gitta jag ingen bild på tröjan men den är grå och vit dragkedja och sånt :)




imorn ska jag träffa becca :))


vet nt riktigt vad vi hittar på :)



aja


vi ses o hörs




puss /f


Av felicia - 5 april 2010 02:24



Av felicia - 5 april 2010 00:33

  




svarar på allt


ni får komentera anonymt om ni vill :)<3

Skapa flashcards