läs, följ och komentera :d

Direktlänk till inlägg 5 april 2010

trött

Av felicia - 5 april 2010 15:59

hej sötnosar


jag är jättetrött

somnade tre inatt

väcktes tio


nte bra



idag har jag vart på tuna med issa

köpte ett par skor och en hoodie från bikbok


pallar nt fota dom så kanske hittar nån google bild


låt mej se....



där har vi skorna


sen gitta jag ingen bild på tröjan men den är grå och vit dragkedja och sånt :)




imorn ska jag träffa becca :))


vet nt riktigt vad vi hittar på :)



aja


vi ses o hörs




puss /f


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia - 9 februari 2011 13:13

hej folket :))   idag har jag och vigge vart tillsammans i en vecka haha xd   och jag är hemma och är sjuk :c inte okej asso   tur att de finns sociala människor t.e.x ludwig, han har vart snäll och snackat me mej på msn dom här dag...

Av felicia - 4 februari 2011 23:53

hej folket :)   förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft nått att skriva (a)   men jag och viktor blev iallafall tillsammans på min födelsedag (y' som var bäst , sjukt awesome kväll med massa kul folk ,gillas starkt!   ...

Av felicia - 1 februari 2011 17:01

frågor från tove zetterlund :)   1) Visst är Tove Zetterlund världens bästa människa? 2) Hur lång (kort) är du? 3) Varför är ni i eskilstuna så efter?:( 4) Vad äre som är så bra med gallerian? 5) Visst ska du gå på varenda lek...

Av felicia - 1 februari 2011 12:38

glöm inte fråga saker i frågestunden! ;)   haha nån hade skrivit tre olika namn och frågat massa saker , men dom va skrivet från samma IP, fail.. haha :p jaja jag får väl ta och svara på dom frågorna endå ;)     nu sitter jag här och må...

Av felicia - 31 januari 2011 17:32

som rubriken säger ska jag ha frågestund, och den avslutas imorgon på kvällen :)     så fråga allt ni vill veta ! :d       svarar på vissa anonyma också :) ...

Skapa flashcards