läs, följ och komentera :d

Alla inlägg under april 2010

Av felicia - 2 april 2010 16:03

hejsan mina sötnötar  :*


nu ska jag nog gå ut

fast jag orkar nte, är fett trött haha

sammy smsa och sa att jag skulle gå ut

jag är påväg, nästan


ska nog börja videoblogga , haha de är så jobbigt att skriva x)


aja nu måste jag nog röra på mej lite

typ leta efter ett par skor att ha på mej

mina stövlar är de 200 liter vatten i -_-


oj nu ringde de på dörren

hahahahah de va eric och sammy (yy'

då kan jag sitta här ett tag till

(YYY


men nu somnar jag snart haha


ha en bra dag babes ! :*<33333

Av felicia - 2 april 2010 15:37

har suttit här ett tag nu

innan de gick jag i skogen med mina vovvar i 45 min :)

när jag kom in fick jag ett stort påskägg med massa kul i :)

ni ska få se ^^


  


   

mina vovvar efter promenaden :)



i mitt påskägg låg dehär + ett par svarta jeansleggins :)




Glad påsk på er ! §

Av felicia - 2 april 2010 13:55

fiffan vad jag stör mej på henne

jag blir arg bara av att se henne

jävla tönt !

usch

har alltid hatat henne

hon sjunger inte bra

hon är inte fin

hon är typ treåringars idol ? :oo

omg väx upp ni som lyssnar på henne

hon är VÄRDELÖS


haha förlåt va ba tvungen att skriva de ^^



miley cyrusmiley cyrus




här är eran älskade hannah montana i verkligheten små barn ^^

Av felicia - 2 april 2010 13:52

Min lilla vovve önskar er en glad påsk ^^, <3



  

<3

Av felicia - 2 april 2010 13:43




ohja låten är gammal

men den är klockren Y



Av felicia - 2 april 2010 13:33

  

 

hejsan igen

 



jag saknar fan tobbe as mke

 

eller vi är ju vänner men de är nte riktigt samma sak.

men hans känslor är borta , de har jag redan fattat

men han har inte fattat att mina är kvar :(

men hallå alla gör väl misstag?

han klagar på mej

men vad gjorde han mot matilda hela sommarn då ? :(

jag också javet men ni fattar poängen (stavas?)

men de är kanske dags att försöka gå vidare nu ?

med erat stöd klarar jag mej ,

hoppas jag iallafall


kram från eran felicia <3

Av felicia - 2 april 2010 13:17

hej alla mina sötnosar :*



vakna nästan nyss :p

sen drog frida och då åt jag frukost och nu sitter jag hääär :)

hon kommer tillbaka sen, trorjag :)

äre påsk idag ?

haha ingen aning x)

glad påsk isåfall (yy' ;)


vad ska ni göra på påsklovet då ?

ingen kommer svara javet , inga bloggläsare (yy ;P


men de får vi ändra på!!


alla kan ju sprida min blogg typ ? x))


hahah min humoor (YYYYYY'''




ha en bra dag!



kram / f <3

Av felicia - 2 april 2010 01:10




åh jag älskar den låten!

har sjungt den typ hela kvällen haha ! :D<3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards