läs, följ och komentera :d

Alla inlägg under april 2010

Av felicia - 2 april 2010 00:52

piffi och puffi

mopp och kaktuz

TOVE OCH INEZ

jag saknar er masssa masssssaaaa !!!!

faan påsken och sommaren med er !!

jag hittar ffan inga ord :OO

varför ska ni bo i skåne ?


före första äre 62 mil dit = 8 timmar

före andra hör man inte vad ni säger =  att jag säger va? 100 ggr per dag x)


aja


saknar er massssoooor som sagt :(


    

      


ett år gamla bilder från malmö :')<333



    









utan er skulle jag fan nt finnas :o


jag älskar er §



Av felicia - 2 april 2010 00:27

hejsan på er kääära bloggläsare

som jag inte har x)


tror jag ska ta bort min bdb eller vad tycker ni ?


eller jag kan ha kvar men skriver bara här då :p


hahah åååh ingen läser :(


xd


roligt inlägg javet :p


iaf nu kollar jag och fridis på beck - anonsmannen


de gillar vi (y'


imorn ska vi va med eric och sammy


de gillar vi också (y'


fast jag saknar tobbi


de gillar vi nt (n'



puss på er dåå :*


Av felicia - 1 april 2010 23:22

hejsanhejsan mina sötnosar ! :*<3



när jag och fridis satt på max så kom eric och sammy

då va klockan nio

sen gick vi runt , asso vi gick ganska fort först te lundby sen gredy,brottsta,mot ekeby sen ut vid coop

när vi va i brottsta satt de en katt i ett träd

frida klättra upp

eric klättra efter

frida gav eric katten, eric "kasta" katten till sammy

(eric är rädd för katter)

sammy släppte ner den

jag stod och skrek på dom , peppade dom ;))

haha


sen nu klockan halv tolv kom vi hem för en halvtimma sen

de va jätteskönt att röra på sej :)



vi hörs!


puss på er sötnötar :*

Av felicia - 1 april 2010 20:38

hej hej sötnötar nu ska jag och frida ta och röra lite på oss :)

te max och tjocka oss :P

haha nejdå

men har faktiskt nte ätit nått idag :(

behöver lite mat i min tjockis mage :p

nej nu står frida och trampar vid min dörr, bäst att lyfta på röven då ;))




vi hörs!




pussar och kyssar kanske ett strul ;*

Av felicia - 1 april 2010 19:30


hej alla sötnosar :*

 

 

idag har jag vart med tobbi,eric och sammy :)<3

sen skulle sammy dra då drog jag eric och tobbe hem te mej

sen kom frida , och eric och tobbe drog nyss typ :)

nu sitter jag och fridis och kollar på tv , :)

 

hoppas ni har en bra början på erat påsklov !

 

 

 

 

puss på er sötnötar :* <33  

Skapa flashcards