läs, följ och komentera :d

Alla inlägg under maj 2010

Av felicia - 30 maj 2010 12:31



Safura - drip drop








Tom dice - me and my guitar





Av felicia - 30 maj 2010 12:00

hej bloggen


jag drömde sjukaste drömmen inatt

jag tänker nt berätta om den men xd



haha nt så mke att blogga om ;)


vad vill ni se oh höra i bloggen ?



komentera eller skriv på bdb :)



barafelicia@bdb




kyssen




shalalieshalala   




Av felicia - 30 maj 2010 00:23



I went everywhere for you
I even did my hair for you
I bought new underwear they're blue
and I wore 'em them just the other day

Love you know I'd fight for you
I left on the porch light for you
Whether you are sweet or cruel
I’m gonna love you either way

Love oh love
I gotta tell you how I feel about you
Cause I oh I can’t go a minute without your love
Like a satellite
I’m in an orbit all the way around you
And I would fall out into the night
Can’t go a minute without your love

Love I got it bad for you
I saved the best I have for you
You sometimes make me sad and blue
Wouldn’t have it any other way

Love my aim is straight and true
Cupid's arrows just for you
I even painted my toenails for you
I did it just the other day

Love oh love
I gotta tell you how I feel about you
Cause I oh I can’t go a minute without your love
Like a satellite
I’m in an orbit all the way around you
And I would fall out into the night
Can’t go a minute without your love

Love oh love
I gotta tell you how I feel about you
Cause I oh I can’t go a minute without your love

Where you'll go I’ll follow
You set the pace we'll take it fast or slow
I’ll follow in your way
You got me you got me
A force more powerful than gravity
It’s physics there’s no escape

Love my aim is straight and true
Cupid's arrows just for you
I even painted my toenails for you
I did it just the other day

Love oh love
I gotta tell you how I feel about you
Cause I oh I can’t go a minute without your love
Like a satellite
I’m in an orbit all the way around you
And I would fall out into the night
can’t go a minute without your love

Love oh love
I gotta tell you how I feel about you
Cause I oh I
can’t go a minute without your love


Av felicia - 29 maj 2010 18:19


vakna

fix

stan med festiis (:

hem

sitta här , själv


aja


kanske någon som vill träffas ikväll ? (;


well


ha en bra lördag ;*


Av felicia - 29 maj 2010 18:01

fan jag har tänkt på en sak


varför ska vi bråka

när det är två fucking veckor kvar i lundby

två veckor

efter åtta år

fattar ni ?

kan vi inte försöka hålla ihop dom här två veckorna?

vi kommer säkert tappa kontakten efter det

jag älskar er

  






Av felicia - 27 maj 2010 22:25

typ rolig dag :D


orkar nt skriva så mke xd


isak är random ;o


  




aja puss godnatt ;* 

Av felicia - 26 maj 2010 20:36

hej kära läsare :D

 

har nt damp längre :)

 

hihi

 

 

matilda kom på ett bra namn te honom

fast hon sa snubben

då tänker jag på denhär alla snubbar vill ju vara katt xd

 

hahaha

 

vilket liv

 

nejdå

 

men smskillen svarar iaf nt

 

men jag och matilda har planer


MOHAHAHAHAHHA

Av felicia - 26 maj 2010 19:43

hej


dålig uppdatering javet



fyfan jag är så jävla arg


så jävla många falska


varför kan jag aldrig lita på nån ?!

gaah

sen erat jävla prat


jag är så trött på dej

jag orkar inte


MEN FAN DRAA DÅÅÅ'!!!


varför stanna om ni inte gillar mej ? :S


shitee


jag orkar fan inte


så jävla jobbigt :SSS


liskom alltid äre nått


och ALLTID äre om tobbe

gaah


jag vet att han inte älskar mej

de upptäckte jag för längesen


sen försöker jag gå vidare


oh säger att jag tycker en kille är snygg

då har jag plötsligt runka av han ?

ehm  ??

jag har träffat människan en gång

men vi smsar mke

men BARA för att den killen är jävligt snygg betyder väl nt

de att jag ba måste runka av han , eller?


jag älskar mina vänner och dom som bryr sej

ni betyder massor

ni andra som bara vill förstöra för mej

varför slösa tid på mej ?



aja



HISS (y' :  att eh , uhm , de finns fan ingen hiss idag ? ;o  eller jo typ att jag har några äkta vänner

och att den snygga killen smsa mej (y''


DISS (n'  : massa ;o typ att jag börja bråka med gustav p.g.a en person

och att den snygga killen nt gillar mej

haha okej man kan nt gilla en person efter att ha träffats en gång men aah xd



well



hare bra


kyss-n



hihi den här låten får mej på bra humör ^^





Skapa flashcards