läs, följ och komentera :d

Alla inlägg under juni 2010

Av felicia - 29 juni 2010 18:01

hahah, jag och mitt gimp kommer inte överens derför ser headern ut som den gör :(


aja


rosa tema iaf (yy''



tihi




komentar?

Av felicia - 29 juni 2010 17:41

renovering pågår, ursäkta röran hehe


www.typtilly.bloggplatsen.se


typ träningsdagbok

lite om hennes liv o sånt skit ^^


ge förslag på designer, tack




puss

Av felicia - 29 juni 2010 16:36

miss li - i heard of a girl



taio cruz - break you're heart



K'naan - waving flag (orginal verision)

Av felicia - 29 juni 2010 16:09

hej alla :))


addekarlsson tycker jag ska uppdatera, så ah då gör jag väl det då (:


idag va jag , mamma, syster, my , catrin och hennes son philip i nått bad nånstans x)

de va fätt tråkigt , jag dog nästan av tristess :(

men smsa med lite folk iaf och därför överlevde jag ;)


mamma klippte Tova nyss :)

så jävla söt blev hon!

och jag brukar nt säg att hon är söt så hon blev helt jävla underbar

som en sagohund

nu blev jag lite kär i henne

ska nog byta hund med mamma ;)

hihi, nejdå


bilder

bilder va det

hm


bilder på vad?

hahah de lät lite fel


klicka på bilderna för att få dom större

sen om ni vill ha äre ba att kopiera (a'


  



Av felicia - 22 juni 2010 12:46





hejj :)


sitter hos matilda o vaknade nyss

är fett trött ,  -.-


jävla sommarlovsväder då -.-

typ 10 minus ju :(

jag har badat tre gånger i sverige i år ;oo

och typ tre i afrika


jag är inte så mke för bad ..

sen ifall nån undrar hur de går med hemliga smskillen

,som nt är hemlig , vet jag inte

han är lika osocial på sms som vanligt o skit

men vi har träffats nu iallafall :dddd

dog lite, bara lite tihi


well


smsa om de är nått


puss

Av felicia - 13 juni 2010 19:48

hej bloggen


jag är fett ledsen just nu



* jag har inte strulat med gustav grahn det är bara ett rykte


* jag vill träffa erik nunununu , problemet är att de nog nt kommer hända


*jag hatar fucking rykten


mamma drar ut internet nu hejdå

Av felicia - 13 juni 2010 13:32



Eminem - i'm not afraid


dagens låt

och dagens drog


hej alla


vaknade halv åtta i morse DDD':

men somnade om och vakna elva

satte mej vid datan

droga musik



åh jag tror fan jag är kär :'D

hoppas vi kan träffas på onsdag eller nått ^^


tihi


puss

Av felicia - 12 juni 2010 13:12

hej folket


dålig uppdatering JAG VET

men har inte vart på blogghumör :c

well


sommarlov


kommer sakna er bästa sexorna

jag älskar er :*


sen äre så

att jag blir väldigt lätt kär

och jag börjar bli de nu känner jag

om de är bra eller dåligt vet jag inte än


och jag MÅSTE byta design på bloggen

iaf header -_-

usch va mke de finns att göra :P

sen måste jag hitta mitt kamerafodral (y'


aja nu ska jag väl börja jobba på en ny header (y'


puss

Ovido - Quiz & Flashcards