läs, följ och komentera :d

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av felicia - 29 juli 2010 21:56


hej bloggen och alla läsare! :d


jag har nt uppdatera på fett länge av olika själ men nu är jag tillbaka ;d

gud vad tiden gått fort


vet ni?

de håller på och föds valpar här hemma :'d

en är född nu , en svartvit jättesöt


sen vet ni nått mer?

min syster , thessan kommer hem ikväll!

fast hon ska sova hos sin pappa så jag får träffa henne imorn istället


och vet ni nått annat?

imorn kommer tove zetterlund till mej!


jag är såååååååååå glad :ddd


tihi


sen har jag gjort slut med hebbe

de är inte lika kul

menmen , de finns ju andra killar ;)

haha


jag vet att de inte finns så mycket att skriva om

men när tove kommer och vi har kommit hem från ridlägret ,

ska jag blogga varje dag ! :)


hare bra


puss o kram


Skapa flashcards