läs, följ och komentera :d

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av felicia - 31 januari 2011 17:32

som rubriken säger ska jag ha frågestund,

och den avslutas imorgon på kvällen :)

 

 

så fråga allt ni vill veta ! :d

 

 

 

svarar på vissa anonyma också :)

Av felicia - 31 januari 2011 15:17


hej folket :D



nu har jag pluggat 4 kapitel spanska,

skrivit alla glosor o skit


vi hade tydligen fått brev hem från skolan så mamma va långt ifrån glad..



ska sova en stund nu,

huvudverken mördar mej


puss



Av felicia - 31 januari 2011 12:56

absolut ingen bra idé att dra till stan igår :(

nu ligger man här med feber och förkylning, -.-


har typ precis ätit frukost, (:


jag måste ju iallfall bli frisk till på onsdag :D

och vet ni inte varför är ni dumma , jag fyller faktiskt år då :D

haha,  :))



men nu kommer jag snart dö av huvudverk och jag måste plugga

men smsa om de är nått :)


pusss ;*

Ovido - Quiz & Flashcards