läs, följ och komentera :d

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia - 26 januari 2011 22:33

hej folket :)

jag kommer typ somna snart så ska skriva lite fort bara :p


idag va jag först i skolan o de sög seriöst

hatar det,

men aa

sen drog jag till stan med angelica , vi träffa tantan och massa

sen drog jag,tantan och angelica först till uh , sen drog angelica t bussen

då gick jag och tantan till nyfors

sen tog vi bussen till mej och åt

sen tog vi bussen tillbaka till stan

drog till uh och träffa massa

har inga komentarer om kvällen .

sen tog jag,viktor,tantan och feffe bussen

så nu sitter jag här :)


imorn är toorsdag

vilket betyder att jag börjar halv tio och slutar tjugo i två (yy'


hihi


jaja, GODNATT !


smsa om de är nått ,

Av felicia - 25 januari 2011 20:15

mitt hår är rött igen ,

fast de skulle bli brunt -.-

cp färg



jajaaa



hej folk :D


idag va jag i skolan, o  de va astråkigt

sen tog jag bussen till stan och va där en stund

sen tog jag bussen till coop och köpte hårfärg

sen åt jag pizza, och sen färgade jag håret

och som sagt vart de sjukt fail


nu sitter jag här och lyssnar på musik ,

låter min kära spotifylista rulla på ,

har typ allting i den, :)

kan fan nt leva utan musik hihi


jajaa


nu ska jag typ sova, nej men jag är astrött.. :(

smsa om de är nått


pusss

  

Av felicia - 24 januari 2011 20:18

jag är tillbaka med bloggandet efter fyra månader!

häärligt :d


de va en underbar sommar som jag saknar jäävligt mke!

jag blev tillsammans med erik tillslut , den 16 oktober :)

men de tog slut den 15 november såå

men efter det blev jag tillsammans med adam lågas 16 december och de tog slut för en vecka sen

så nu är jag singel , och ska vara de ett tag för kärlek blir man bara sårad av :o


jaja,


idag har jag iallafall vart i stan med ullis och några , trevlig dag, tack för den! :)



nu har jag pluggat matte och de gick åt helvete

så jag satte mej här istället

är fett trött och imorn blir de skola

vi va ju lediga idag :)


men jaja, imorn blir de mer bloggande! :d


pussheejj


Skapa flashcards