läs, följ och komentera :d

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av felicia - 7 juli 2010 01:43

hejsan alla söta människor i världen, om någon fortfarande läser min blogg (a'


tihi


underbar dag



först vakna jag , ehm hos farmor

sen cykla jag hem

sen träffa jag emilia och viky

efter de kom calle och hebbe te mej :'D

sen typ satt vi och gjorde ingenting, typ (a)

sen gick vi och lämnade Sheeba och Lilliz som va hos oss

efter de gick vi hem te emilia och viky

typ va där och så

sen skulle calle och hebbe dra :(

ah då åt jag hos emilia och viky

sen packa dom så drog vi te mej

sen cykla vi runt

sen hem typ elva

kolla på beck

sen nu sitter vi här och jag bloggar med viky på min

väänstra sida haha nt för att nån fattar men ah

sen emilia som sitter vid facebook på min högra :)

och jag är jättetrött för jag kunde inte sova igår :(

men imorn ska jag träffa min hebbe och då blir jag glad :D


  

världens bästa pojkvän §




typ hejdåå



pussssss  


Ovido - Quiz & Flashcards